Wana Wonderland: Aku Ada Kau Ada

Aku Ada Kau Ada

Assalamualaikum. cuti-cuti ni aku tak tahu nak wat pe. bosan sangat kalau tak gi sekolah. search punya search internet,terjumpa la cerita Aku Ada Kau Ada. full movie pulak tu. wah-wah,excited giler nak tengok cite tu. tambah-tambah plak,yana ngan sam jadi hero and heroin. tapi aku tak berape nak faham cite dia. okeyh, filem ni mengisahkan dua musuh ketat iaitu Tina lakonan Yana and Nordin lakonan Sam yang sering bergaduh antara satu sama lain. Mereka sering bertembung dalam persembahan muzikal. Dalam tak sedar, cinta hadir antara mereka. best tau cite dia. lagu dia pun best.




Lirik Lagu Begini Caranya – Shaheizy Sam / Yana Samsudin

Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...