Wana Wonderland: bentuk badan bukan penghalang segalanya

bentuk badan bukan penghalang segalanya

asssalamualaikum. amacam tajuk entry aku hari ni ? heee. actually,aku baru je lepas tengok cite Hoore ! Hoore !. wahhh,best gile kot. tapi lambat kan aku dapat tengok. memang la sebab aku tunggu cite kuar dalam youtube. heee. cite ni memang banyak pengajaran yang kita dapat. yang paling penting,jangan hilang keyakinan diri kita sebab kekurangan yang kita ade. nobody is perfect. right ? 


cuba korang perhati kan si iman ni,comel sangat kan! very-very cute. nak-nak pulak akim yang jadi hero. suka sangat akim. aku ingat lagi ayat akim "perempuan cubby ni comel" wah-wah. bukan main lagi ek. tapi yang sedihnya time final pertandingan tu. iman nangis sebab teringatkan nenek dia. sedih sangat part tu. bagi aku,filem ni memang betul-betul best. ade comedy,happy,sedih and romantik. syabas pengarah filem ni! thumbs up. cite macam ni lah orang nak tengok. ^^




ni nurul aiman. even dia chubby,tapi dia cute sangat kan. ^^

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...