Wana Wonderland: Neelofa

Neelofa

Assalamualaikum and selamat malam semua. mata dah ngantuk sebenarnya ni. tapi,baru lepas makan berat jadi tak ley tido lagi. nanti perut buncit. hee. tiba-tiba je terdetik kat hati aku ni nak wat entry sal pelakon popular yang banyak gosip sekarang ni.



sape tak kenal artis kat atas ni kan. very-very hot. sekarang tengah hangat diperkatakan tentang isu neelofa ngan anzalna. neelofa mendakwa anzalna sebab anzalna cakap yang neelofa ni seoang yang busuk hati. tu pun nak main dakwa-dakwa. aku rase lebih baik kalau dorang just settle baik-baik. tak payah la sampai nak main saman-saman. benda kecik je kot. kecoh la


satu lagi,ade la aku tengok kat youtube,video pasal ade vip nak kan si neelofa ni. pokoknye,memang ramai la berkenan kat neelofa nie. memang lah kan. sape lah tak nak perempuan yang cantik + seksi lagi tu. bagi aku la,kalau neelofa ni nak hindarkan semua gangguan terhadap dia,dia kena jaga pemakaian dia. jangan la terlalu seksi. tu memang hak dia kan, nak pakai baju seksi or tak. tapi masalahnya sekarang,dia menghadapi gangguan seksual dari para lelaki. aku tak salahkan lelaki 100% la sebab ade jugak salah neelofa ni. dah lelaki mane yang tak tergugat tengok perempuan yang seksi macam dia tu. body pulak cantik gitu! humm,sekarang kan da ramai artis yang berhijrah ke arah kebaikan. tapi dia pulak sebaliknya. maybe belum sampai serunya kot. ape-ape pun aku harap artis-artis kita berhijrah ke arah kebaikan. insyaAllah. ^^

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...