Wana Wonderland: ~result~

~result~

Assalamualaikum. before saya cuti,saya telah menghadapi exam pertengahan tahun stpm. soklannya boleh tahan susah kot. exam yang ni memang kena wat betul-betul sebab result exam kali ni diguna untuk masuk ke kem yang akan diadakan. memang berdebar giler la tuk tahu result kali ni. takut tak mencapai target yang ditetapkan. almaklumlah,saya ni bukannya pandai sangat. heee. tapi alhamdulillah saya bersyukur sangat-sangat sebab result saya mnecapai target. memang happy giler !! aku bersyukur padamu ya Allah. exam sebelum ni pointer saya dalam 2.8,but exam kali ni saya dapat 3.17. wahh,bukan senang tau nak dapat pointer 3.0 ke atas. exam percubaan nanti insyaAllah saya akan wat dengan lebih baik.  my kakaq da janji kalau saya dapat pointer 3.0 dalam exam stpm sebenar dia nak belikan saya laptop. hewhew. sape tak nak beb!! akan ku usahakan. k lah,nak pergi tengok-tengok buku pulak. homework menanti. bye-bye. ^^



                                                          heee. muka bajet comel. ^^


No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...