Wana Wonderland: Drama : A Great Way To Care

Drama : A Great Way To Care



 


korang pernah tengok tak cite nie ?? best sangat-sangat cite nie kannnn. bagi sesape yang tak tahu,cite ni main hari isnin-jumaat pukul 6 petang. best cite dia. aku yang baru tengok 2 3 episod boleh terus melekat tengok cite nie. fuyooo. tapi bukan aku nak cite sangat pasal this drama,tapi aku nak cite pasal kat bawah nie. sila tengok bawah. haha


Raymond Wong

OMG. Hensem kannn ?? Aku mase first time tengok cite tu,da fall in love ngan this guy. hensem bangat ! suka la tengok gaya dia yang bersahaja dalam cite tu. hihihi.

Okeyyyh,jom kita tengok sinopsis cite nie. kalau tengok gambaq tu,confem tak habis-habis duk cakap pasal dia. hehe

SINOPSIS

Ko Lap Yan ( Alex Fong ), Psikiatri Kanan Hospital Yan Wo, adalah seorang doktor yang berwibawa dan baik hati yang mengkhusus dalam skizofrenia yang teruk dan penyakit mental yang lebih kecil. Yan menyembuhkan pesakit oleh ubat-ubatan bukan sahaja tetapi juga oleh analisis psikologi. Beliau diagnosis punca dengan merujuk kepada gejala-gejala. Psikiatri Lin Chi Sum ( Cheung Chi Kwong ) dan jururawat Li Ying Chun ( Raymond Wong ) kedua-duanya adalah kawan baik Yan. Chun adalah berminat dalam membantu orang ramai. Beliau telah sembuh pesakit yang menderita dari pesta minum-minum makan gangguan Suen Ka MBB ( Vivien Yeo ).  Mereka telah berjaya mengatasi banyak kesukaran dan menjadi pasangan.  Yan adalah seorang bapa tunggal dengan seorang anak perempuan yang diceraikan. Selepas perkahwinan itu gagal, dia tidak lama lakukan bagi hal ehwal cinta sehingga dia tidak sengaja bertemu dengan seseorang Inspektor Unit serius Jenayah Mok Man Yee ( Kate Tsui ). Mereka secara beransur-ansur membangunkan hubungan mereka melalui hubungan perniagaan. Walau bagaimanapun, bagi mengelakkan berulang lagi penyakit mental genetik, Yee menanggalkan perasaan dari Yan.

 nak tahu lebih lanjut,jom kita sama-sama tengok cite A Great Way To Care. =)

2 comments :

zainatul abu bakar said...

hoho..dh lame tak tengok cite cine,hihi

wana wazm said...

yeke ? sy pun sme. baru2 nie je baru tengok. btw,jom la tengok cite nie. best. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...