Wana Wonderland: Pesanan Bulan Ramadhan

Pesanan Bulan Ramadhan




okeyyy,bulan-bulan pose ni mesti sume orang tak larat kann ?? yelah,kena tahan laparrr. tapi,sume yang kita wat tu dapat ganjaran yang besar dari Allah. so,pada bulan pose nie,niat kita tu kena la betul and ikhlas. jangan ade pulak nak pose semata-mata sebab nak kurus. haaa,ade jugak orang macam tu kan. ish ish,tak baik macam tu. nanti tak dapat pahala. sebab setiap amalan kita dimulakan dengan niat. perbaiki niat kita tu keyyy.

tapi,kalau bulan pose nie,kita tak sembahyang,tak wat amalan-amalan yang lain,tak berbaloi jugakkk. tak pasal-pasal kita dapat dosa free sebab tak sembahyang. Astargfirullahhalazim. diharapkan pada bulan pose nie,kita dapat menambah pahala and melakukan amalan-amalan yang baik. jauhilah segala laranganNya. insyaAllah,pose kita akan diberkati. =)


4 comments :

★ ɥɹɐן ɐʎɐʎ said...

Jom tengok koleksi GIVEAWAY yang telah yaya join . Alang2 , join la sekali . Hadiah2 nya konfem buat awak juling2 . Heee . Jom serbu !!


http://yayalarhsecret.blogspot.com/2012/07/ramadhan-yang-dipenuhi-dengan-giveaway.html

Hazirah Muslim said...

nak tambah follower ?
jum baca en3 ni
http://relaxwithconan.blogspot.com/2012/07/segmen-up-follower-by-lieya-syaira.html

wana wazm said...

okeyyy.. da msuk dah. =)

wana wazm said...

okeyy..^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...