Wana Wonderland: Balik Kampung Raya Ke2 & ke3

Balik Kampung Raya Ke2 & ke3

 
hellooo.. balik kg ? yupp.. masa hari raya ke2 n ke3 aku blik kg kat terengganu.. so,sbab tu lah aku tak mengupdate blog aku..hehe.
 
aku bertolak dari rumah dalam pukul 8 pagi.. tapi sampai rumah atuk aku before maghrib! haha.. sepatutnya ambik masa 3 jam je.. tapi kitorang behenti kat banyak tempat.. yelah,beraya kat rumah orang lain dulu.. ingat senang ke nak sampai kat terengganu.. alang-alang pergi rumah atuk,beraya la kat rumah orang lain jugakk..hehe.. cari duit raya..
 
tapi kann.. tak dapat punn duit raya.. adoiii,nak wat camne dah besar gajah kan..haha..okeyy,aku balik kg pun 2 hari jee.. tidur 1 malam kat rumah tuk.. tapi dalam pukul 12 tengah hari da bertolak balik keesokannya.. sekejap je kan ? selalunya mmg macam tuu.. kitorang pun tak rapat mana ngan family belah abah..kalau ngan belah mak memang rapat..=)
 
haa,mase otw nak balik kg tu,ade accident kat dungun.. memang teruk la kereta myvi tu.. remuk bahagian depan kereta diaaa.. seriau pulak aku.. mase nak balik ke kemaman tu punn ade kereta viva accident.. sebelah kereta dia jatuh dalam longkang.. ya Allah.. teruk sangat aku tengok.. syukur sangat sebab perjalanan aku selamat.. alhamdulillah..=)
 

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...