Wana Wonderland: Raya Pertama Yang Meletihkan!!

Raya Pertama Yang Meletihkan!!


Hello semuaa.. hari ni letih sangat-sangat! semangatnya aku pi kutip duit hari nie.. haha.. Sebelum zohor tu,dah 4 buah rumah aku gi beraya.. dasyat kann ?? huhu.. demi duit raya,rela aku redah semuanya..hehe..
Tapi kann.. yang kesiannya perut aku la.. main sumbat semua makanan.. Haishh.. bertambah-tambah la berat badan aku..hehe

Bercakap pasal duit raya,berapa banyak dah duit raya yg korang dapat ? aku baru je dapat sikit! hehe..
esok nak kutip lagi duit raya.. tapi tak lawa la duit baru tuuu.. macam kertas yg tak bernilai..hehe
kan kannn ?


Um,memang letih sangat-sangat la hari nie... lenguh kaki.. okeyy lahh,nak berehat pulakk.. adios! selamat malam..=)


2 comments :

lokman said...

Assalamualaikum.. Selamat hari raya maaf zahir dan batin...^_^
http://lokmanramli.blogspot.com/2012/08/selamat-hari-raya-aidilfitri-daripada.html

Dari lokman, bakal isteri dan keluarga.

wana wazm said...

wslm.. selamat hari raya jugak.. thanks! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...