Wana Wonderland: Ustaz Muda pun Cetek Agama!!

Ustaz Muda pun Cetek Agama!!


Istighfar panjang aku bila dengar and tengok video nie. Ya Allah. aku tak tahu la apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang. bukan orang yang takde ilmu agama yang bercakap mengarut pasal Imam Syafie,tapi seorang imam muda!! 

Yang mula-mula tu,cakap sombong gila! mentang-mentang la dapat pendidikan tinggi. Haish,tak tahu nak kata la. aku pun macam... geram + marah. ade ke patut dia cakap yang zikir taubat tu syirik ?? haiyoo,dia ikut kitab mana la. 

aku harap lepas korang tengok video nie,korang akan dapat pengajaran. aku sedih. dia wat agama macam mainan. =(  bercakap sembarangan. sejahil-jahil aku pun,aku tak pernah anggap macam tu. 




P/S - Sape yang tak nak masuk syurga oiii ??

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...