Wana Wonderland: Review Dan Menang Samsung Galaxy Note

Review Dan Menang Samsung Galaxy Note



PENDAPAT TENTANG FACEBOUTIQUE.COM

Okeyy,bagi saya la,faceboutique sangat menarik dan sesuai untuk golongan yang bertudung. yess! faceboutique adalah tempat yang tepat untuk korang membeli tudung dan jubah sebab faceboutique menawarkan pelbagai koleksi tudung dan jubah. woww! menarik kann ? kalau tak percaya boleh klik sini!! cepat-cepat,, dan harganya tersangat lah murah.. tidak melebihi rm200.. haaa,kau ada ? hehe.. boleh sangat la kalau nak beli kan.. lagi ? faceboutique jugak akan berhubung dengan pelanggan secara ONE to ONE CONSULTANT. Contohnya macam live chat di website.. wahh,memang bagus!! so,kita akan mudah untuk mendapatkan maklumat.. So,apa tunggu lagi,jadkan faceboutique sebagai butik pilihan korang..=)

 

APA ITU E-COMMERCE ?

E-commerce  atau perdagangan elektronik merupakan suatu proses pembelian, penjualan, mentransfer, atau pertukaran produk,  atau informasi melalui jaringan komputer termasuk internet.

KELEBIHAN E-COMMERCE

1)Menggantikan konsep manual
 konsep yang dahulunya memerlukan pelanggan datang ke kedai dan mengisi borang untuk membeli barang, boleh di minimumkan dengan hanya sekali ‘clik’ di internet tanpa membuang masa dan tenaga.
2)Pemasaran yang luas
Pengguna internet yang semakin hari semakin ramai, berupaya untuk mencapai jumlah pengguna melebihi 60 juta dalam masa yang singkat. Hanya dengan menggunakan komputer dan internet akses sahaja peniaga dapat menjelajah di dunia perniagaan tanpa sempadan.
3)Mengikut peredaran teknologi semasa
Kebanyakan pengguna kini menginginkan sesuatu yang cepat walaupun barangan tersebut sukar dicari. Salah satu cara mereka ialah dengan mencari barangan di internet dan melakukan pembayaran terus secara online.
4)Membantu pengguna mendapatkan barangan yang sukar dicari
Kemungkinan sesuatu barang seperti ubat-ubatan atau barangan antik dari luar negara sukar diperoleh didalam negeri. Tetapi, sekiranya menggunakan khidmat e-dagang segala-galanya boleh didapati dengan begitu senang.
5)Cepat dan mudah
Membolehkan penjual menjual barangan mereka serta merta dengan menembusi pasaran global secara cepat dan mudah. Hal ini kerana produk yang dipaparkan di internet adalah 24jam sehari dan 7 hari seminggu tanpa sekatan.
6)Mengurangkan kos
Kos pembelian dapat diminimumkan. Pembeli boleh terus membeli barang tanpa sebarang pengeluaran kos lain.

(Penganjur :AzwanAnuar.com | Penaja Utama : faceboutique.com.my | Penaja Bersama : hairlosstreatment-tips.com ) 

3 comments :

Hanif Idrus said...

Samsung Galaxy Note...huh!!!!

~didiey~ said...

wah!mcm menarik..nk join jugak lah

wandisini said...

salam. terima kasih kerana join

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...