Wana Wonderland: Tahniah Farra Juara Idola Kecil 5

Tahniah Farra Juara Idola Kecil 5



Wahh , macam yang aku ramalkan , Farra is the winner of  Idola Kecil 5. tahniah kepada Farra. woww , semua persembahan pada malam nie memang memukau , mantopp gitu. memang aku tak sangka sangat persembahan para peserta malam nie. memang betul pun cakap juri , susah tau nak pilih pemenang , hanya nasib yang menyebelahi pemenang.

btw , bagi aku , dari segi persembahan memang Ben lah yang mendapat tempat kat hati aku , tapi nak wat camne , dah takde rezeki , tapi Ben memang pelapis dalam industri hiburan , dengan caranya yang tersendiri , memang ade stail lahh , yeahhh! HAHA! i love Ben Beliebers. and Zul , woww , memang layak lah dia dapat tempat ketiga , sebab persembahan memang bertenaga , tahniah Zul!

Darling is the second winner , memang layak punn , sebab vokal dia memang best after Farra , kann ? boleh nampak kematangan dia , plus dia pulak cantik. wahh , cukup lengkap tuu. For Tisya , sebenarnya aku kasihan jugak kat dia sebab dia da lakukan yang terbaik , dia buat kelainan , tapi rezeki tak menyebelahinya.
sabar keyy sayang ?

So , congrats tu Farra , awak memang layak tau , fuhh vokal memang mantopp! suka suka. 

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...