Wana Wonderland: Bangkit Dari Kesedihan.

Bangkit Dari Kesedihan.


Rasa macam da lame gila aku tak pedulikan blog nie , padahal baru jea 2 hari , haha. Actually , 2 3 hari nie banyak sungguh masalah yang datang , Ya Allah , mujurlah tuhan still beri aku kekuatan tuk menjalani hari-hari yang seterusnya , memang berat sangat hati aku.

bayangkanlah , orang yang kita sayang selama nie , tak sayangkan kita , betapa teruknya perasaan aku , tapi aku bersyukur sangat sebab tuhan dah tunjukkan sikap sebenar dia , dan aku bertuah kerana ada insan lain yang sudi menghulurkan bantuan kepada aku , alhamdulillah.

Aku nak mintak maaf kepada blogger-blogger lain if aku tak reply mesej korang yea , In Shaa Allah , aku akan aktif lagi dalam dunia blogging nie. =)


No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...