Wana Wonderland: Lagi-lagi korea....

Lagi-lagi korea....


korea , korea , korea.
yang tu je aku duk ngadap tiap-tiap hari. haha
last-last aku yang jadik korea.

tapi , seyes aku cakap , cite korea nie tak boring pun.
best sangat-sangat.
kalau nak dibandingkan dengan cite melayu , aku prefer cite korea la.
sebab cite korea nie ramai pelakon yang hensem-hensem dan cute miut gitu. hehe

hari tu , aku duk melayan cite to the beauiful you , full house and sekarang duk gila kat cite boys over flower.
touching gila tengok cite nie.membazir air mata. haha
nak-nak aku nie peminat tegar lee ming hoo. omg!!
hensem gilaaa. kan2 ? 









1 comment :

Nisha said...

Hai.. ^_^ Kalau ada masa, jemputlah join Segmen saya :)

http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/02/segmen-nisha-nak-follow-korang.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...