Wana Wonderland: Review Blog Pemenang GA Aimi Wardinaa

Review Blog Pemenang GA Aimi Wardinaa


Actually , nie first time aku review blog orang. so , kalau tersalah tu , sory la yea. hehe

1- http://nzfyns.blogspot.com/


woww kan bila tengok header nya ? seriously , blog dia memang comel and simple.
tak banyak widget sangat. suka blog dia. dengan header yang warna warni , blog dia nampak ceria sangat. kan ? followers dia dah mencecah seribu lebih , aku agak dia nie da lama berblog. gud luck untuk awak tau. btw , blog awak sangat cute! nanti boley la tolong edit blog saya plak. hehe



Okeyy , blog nie pulak berwarna hijau + biru. mesti tuan punya blog nie suka kan alam semulajadi. hehe
nice blog , teratur jea and yang penting tak banyak widget. plus cepat loading. tapi saya rase header tu kena tukar sikit la. wat something yang new and interesting. Assalamualaikum tu , boleh letak kat dalam entry. tu pendapat saya la. hehe. sesape yang nak , boleh terjah blog dia. blog yang comel.



blog yang serba ungu! saya memang suka header awak tuu , omey omey. hehe.
blog nie takde kekurangan langsung, perfect! susun atur yang kemas , nampak tak serabut.
cepat loading and widget yang tak banyak. woww , memang awesome. 
owh , owner nie stay kat hostel , patut lah blog nampak tak diupdate. hehe.
tapi , walau camne pun , nice blog. semoga terus success. jom terjah blog dia.

Done review! ntah pape aku review, haha. sory kalau terkasar bahasa. tq.





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...