Wana Wonderland: Shopping Online Di Zalora

Shopping Online Di Zalora



Sape yang tak pernah dengar pasal Zalora nie kan ?
sebab Zalora dah memang glamor di kalangan pembeli , khususnya pembeli yang suka membeli secara online.
Dalam tv pun ade iklan pasal Zalora nie , so , kalau korang tak kenal tu , aku tak tahu lah. hehe

Actually , aku ade buat kerjasama dengan pihak Zalora.
Aku akan dapat voucher sebanyak RM50 , dengan syarat aku kena buat entry pasal barang yang aku beli.
Haa , mudah kan ? Untung la rezeki aku. hehe
Nanti kan review aku pasal Zalora.

#Korang yang pernah membeli di Zalora tu , kongsi-kongsikan lah pengalaman korang membeli di sini. 
=')

2 comments :

Budak Kampung said...

wah tahniah la berkerjasam dgn zalora

wana wazm said...

thanks. =')

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...