Wana Wonderland: "Dia Bukan Teman Lelaki , Dia Soulmate Saya" - Nabila Huda.

"Dia Bukan Teman Lelaki , Dia Soulmate Saya" - Nabila Huda.



Hubungan cinta Nabia Huda dan Nas-T bukan rahsia lagi kepada para peminat dunia hiburan, lebih lebih lagi selepas kedua dua mereka membuat pengakuan terbuka akan hubungan ini.

Tetapi ada satu kenyataan Nabila Huda yang menarik perhatian kami ketika menonton liputan Melodi tentang kisah percintaan pasangan baru ini di kaca televisyen tengah hari Ahad yang lalu.

Kenyataan sebaris Nabila Huda ini menunjukkan yang hubungan beliau bersama Nas-T kali ini memang di peringkat yang sangat serius sehingga tidak menggelarkan lelaki itu sebagai teman lelaki.

“Dia bukan boyfriend, dia soulmate saya,” ujar Nabila Huda ringkas. “Saya sendiri sudah penat bercinta & memang mencari seseorang yang sedia menerima & memahami diri saya yang sebenarnya”

Selepas menghabiskan masa bersama di kepulauan Bali baru baru ini Nabila Huda dan Nas-T telah terbang pula ke Sydney, Australia untuk menjayakan satu penggambaran drama bersama selebriti lain.

Berikut merupakan beberapa keping yang di’kongsikan Nabila Huda menerusi akaun Instagram ketika mereka berada di Australia. Nampak mesra kasih sayang antara mereka. Enjoice!






























sumber

p/s - semoga hubungan mereka berakhir dijinjang pelamin. aminn. =)

2 comments :

cydayf said...

suka tgk nabila huda sebab dia tak hypokrit :)

Anonymous said...

semoga hubungan mereka berkekalan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...