Wana Wonderland: Fadzil Zahari, Adik Farid Kamil Telah Bertemu Keluarga Yana Samsudin

Fadzil Zahari, Adik Farid Kamil Telah Bertemu Keluarga Yana Samsudin


Walaupun tidak bercinta, adik kepada pelakon Farid Kamil iaitu Fadzil Zahari sudah beberapa kali bertemu dengan keluarga Yana Samsudin. Untuk anda yang tidak tahu, wujud khabar angin menyatakan mereka berdua bercinta sebelum ini tetapi perkara tersebut telah dinafikan.
yana samsudin dan adik farid kamil

Sekali imbas, memang kedua-duanya bak pinang dibelah dua. Tak salah pun kalau mereka bercinta. Menurut Yana Samsudin, Fadzil ialah lelaki yang paling rapat dengan dirinya semenjak kebelakangan ini. Kata Yana:-
Boleh dikatakan dia adalah lelaki yang rapat dengan saya selepas saya putus cinta dulu iaitu sejak tiga tahun lalu. Kami kenal sudah lama, saya rapat dengan keluarga dia dan dia juga beberapa kali ke singgah ke rumah saya di Johor jika ada kerja di sana. Kami hanya kawan dan dia memang rajin menemani saya ke majlis-majlis jika tiada apa-apa halangan. Saya ajak dia teman kerana saya tidak suka jalan sendiri sejak dari dahulu.
yana samsudin dan adik farid kamil
Tak apalah mula-mula kawan dulu. Kedua-duanya pun single mingle lagi. Tak ada salahnya untuk berkawan dulu. Lama-lama nanti kalau terbuka hati boleh terus bercinta. Tak ke gitu?
p/s Aku lebih suka gandingan yana ngan sam , tapi kalau takde jodoh , nak wat camne. semoga yana bertemu jodohnya. =)

6 comments :

Nao Mei said...

hahaha...comel juga adik farid kamil nie..hihi...tapi airul azreen cik akak lagi comel...hahaha.

Karukord jagau said...

aku minat sungguh dgn yana ni.....tp apa kan daya...aku kenal dia tp dia x kenal aku heheheee

MarnieyZ said...

matching je dorang ni. Harap2 lah nikah. Amin. :D

wana wazm said...

wana wazm said...

wana wazm said...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...