Wana Wonderland: MasyaAllah! Faizal Tahir Memang Terbaik.

MasyaAllah! Faizal Tahir Memang Terbaik.




Nah , ni baru artis yang pandai berfikir. sayang Faizal Tahir!

7 comments :

Shakirah Rosli said...

Kalau mereka x buat sesuatu yg salah kenapa pulak industri filem nk hancur ? oh kejamkah pas? betul faizal tahir :)

Ibu Amirul said...

Setuju dengan Faizal Tahir.... Cayalah...

mazs mazlan said...

Sbb tu rmai artis undi bn. Ni yg dorg takutkn. Bgi yg sdar tu bguslah..x kesah la spe3 printah tpi rezki tu di tgn Allah :-)

marniey zul said...

sokong sangat. Nampak sangat tu penyokong BN. hahaha. Undi lah mna yg selesa.

wan hayden said...

ni kenyataan org2 yg jahil smua rezeki BN yg bagi,bkn dari Allah SWT? msih tak reti brsyukur...bacalah surah yassin
Ayat[34]
Dan kami jadikan di bumi itu kebun-kebun kurma dan anggur, dan kami pancarkan padanya beberapa matair,
Ayat[35]
Supaya mereka makan dari buah-buahannya dan dari apa yang dikerjakan oleh tangan mereka; maka patutkah mereka tidak bersyukur?

Nora Karim said...

alahai... di kalangan artis pun ada yang tak boleh pikir... kesian...

Anonymous said...

Jangan takut undi Pas.Tengok industri muzik dikir barat mereka,boleh cari makan ke tak?Tengoklah macam Maher Zain dan Sami Yusuf,tak payah nak menyanyi dan menari,tetapi Allah sbt meletakkan karier mereka top giler beb.So artis2 Malaysia jangan bimbang dan sedih,Allah itu ada,rezeki anda di mana2.Norman,rezeki itu dari Allah,miskin kaya pun dari Allah.Sebutlah Allah sll,pasti Norman akan bertambah berjaya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...