Wana Wonderland: Pakaian Seksi Rebecca Nur Al-Islam Jadi Perhatian.

Pakaian Seksi Rebecca Nur Al-Islam Jadi Perhatian.


Sejak mendirikan rumahtangga dengan seorang duda anak dua, Nor Azam Datuk Sulaiman yang juga merupakan seorang peguam pada 14 Januari 2011, pelakon Rebecca Nur Al-Islam jarang muncul di mana-mana produksi drama dan televisyen.
Sebelum ini, Rebecca memang diakui terkenal dengan imejnya yang agak seksi apabila tampil di khalayak ramai.
Baru-baru ini, Rebecca ada memuat naik gambar terbarunya yang berpakaian agak menjolok mata dan rata-rata peminat mencemuh penampilannya yang seksi itu.
Semoga Rebecca mengambil serba sedikit teguran peminat kepadanya itu dan lebih berhati-hati selepas ini dengan pemilihan pakaiannya agar tidak lagi menjadi mangsa cemuhan orang di luar sana.
6
7
8
9

6 comments :

Nao Mei said...

ya rabbie....memang tak cukup kain lah dia nie..huhu..

Nadiah Ashikin said...

ramai je selebriti mcm ni.. yg teruk dari tu pun ada.. biasa la tu nak publisiti.. huhu

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

semakin famous , semakin tak cukup kain ..erm , macam-macam artis malaysia

wana wazm said...

haha , rasanya macam tu la.

wana wazm said...

hehe , agaknya la. macam-macam sekarang ni.

wana wazm said...

yela kan. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...