Wana Wonderland: Respon Rozita Che Wan Terhadap Sikap Biadap Zain Saidin

Respon Rozita Che Wan Terhadap Sikap Biadap Zain Saidin




Program MasterChef Selebriti Malaysia musim kedua semakin panas gara-gara sikap kurang sopan Zain Saidin yang nyata tidak berpuas hati dengan juri yang menilainya. Sikap kurang ajar Zain ini telah mengundang kritikan dan teguran dari para peminatnya dan juga orang ramai. Semalam, Zain Saidin telah sah tersingkir, meninggalkan kekasihnya yang dilihat agak sedih namun tidak menaruh perasaan marah dengan juri. Jadi, apa kata Rozita Che Wan pula berkenaan dengan telatah kekasih hatinya. Korang boleh baca di bawah.

5 comments :

Aien said...

sgt2 bodoh dr statement org yg tgh hangat bercinta ni kan...

Lelaki Ini said...

tu lah. tgk hari tue. rasa nak siku2 aja si zain tu.

Farah Waheda Wahid said...

adeh... nampak sangat statement membela...tapi agak gediks jugak tengok dia berdua dalam Masterchef Selebriti ni...

Nao Mei said...

tak suka tenogk dia nei..nyampah eh...huhu

Yumida Huda said...

tp mmg betul apa yg che ta tu ckp
klo dlm keadaan marah mmg sume bende akan keluar
lbh2 lg klo bende tu terbuku n terpendam lama
sure meletop

baca kisah yg 1 lg...terdapat byk suntingan masa kes pom pang2x tu
yg dipaparkan hanya zain sj...hmmmm...no komen...

yg tua baik yg muda,jagalah bahasa kita
ambilkan iktibar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...