Wana Wonderland: Siapa Pengguna Produk A-DHA ? Help Me!

Siapa Pengguna Produk A-DHA ? Help Me!




pernah dengar x sal produk ni ? actually , produk a-DHA ni berasal dari indonesia. now , famous kat malaysia. rasa-rasanya produk ni dah lama kot , tapi baru sekarang jadi hot. 

so , maklum lah , as a girl , aku memang tak boleh la tengok kulit-kulit orang lain je jadi cantik , aku nak jugak. hehe. before ni aku dah tanya beberapa orang sal produk ni , banyak komen positif. tapi aku agak takut la , sebab produk ni tunjuk kan kesan dalam masa yang singkat. takut-takut la ada bahan kimia. rosak kulit aku nanti.

hope korang dapat lah bantu aku yea. sesape yang pernah guna produk a-DHA ni , tolong bagi komen sikit. aku memang berminat nak beli , tapi was-was. takutttt. 


4 comments :

Unknown said...

paling cepat pun 3 minggu...itu depend kat kulit la jugak. sy ambik masa 2 minggu hilang bintik hitam & minyak muka. 2 minggu lagi cerah...seronok! heee...

Unknown said...

tak pnah guna...
so, sorry :(

HaFizaH aYu said...

mmg berkesan dear..sis dh guna 2 bulan n outcome dia positif then sis trs jd dealer produk ni

.::: Princess MOMOY :::. said...

momoy tak try. takut juga
tapi baca di fb komen positif je. ntah la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...