Wana Wonderland: VIDEO AKSI MALAM PERTAMA REMY ISHAK DAN DIANA DANIELLE BIKIN PANAS

VIDEO AKSI MALAM PERTAMA REMY ISHAK DAN DIANA DANIELLE BIKIN PANAS




Sekiranya sebelum ini aksi ‘panas’ antara pelakon genit, Nora Danish dan Rushdi Ramli mendapat kritikan hebat dikalangan peminat industri hiburan tempatan, terbaru adegan ‘ranjang’ yang melibatkan aktres cantik Diana Danielle dan Remy Ishak pula mendapat perhatian segelintir peminat filem.

Pada 29 Mac lalu, pihak Grand Brilliance telah memuat naik sebuah video yang menunjukkan aksi ‘mesra’ pelakon utama filem terbaru mereka yang berjudul “Sembunyi : Amukan Azazil,” di mana secara umumnya video berdurasi 1:07 itu telah di potong dan tidak ditayangkan kepada tontonan umum di pawagam.

Namun begitu, sejak video ini di muat naik di laman YouTube, ramai pihak telah megkritik adegan yang ditojolkan oleh Diana Danielle dan Remy Ishak, sehingga ada individu yang mendakwa adegan ini sengaja dipertontonkan untuk meraih perhatian penonton.



# Semakin hari , semakin menjadi-jadi filem Malaysia nie. haish , ingat orang barat ke ? -,-.

22 comments :

najiah shaharain said...

teruk2..

cik yaya said...

subhanallah..cerita sebeginilah yang patut kita boikot..mcm mana Allah tak murka kalau kita sendiri yang mencari punca..

permatabiru said...

pelakon tu sendiri kna tahu menilaikn mn ok mn x ok..

Lissa LaLissa said...

astaghfirullah.. x patut.. x patuutt~ =="

Haruno Hana ํ•˜๋‚˜ said...

makin lama makin tak minat drama/filem Melayu.. sikit aje yg berkualiti.. macam filem SAM tu.. first time tengok, feel macam tengok filem Barat..

drama/filem dari Korea & Jepun tak adalah sampai tahap macam ni.. cuma filem Barat tu adalah scene macam ni.. harap2 penerbit filem Malaysia dapat menghasilkan filem yg berkualiti tinggi pada masa akan datang :)

Faridzuan said...

Masha Allah. Kenapa ek filem2 Melayu sekarang ni makin teruk? Salahkan penulis skrip, pengarah atau pelakon? Dah tahu kita duduk di negara Malaysia, negara rasmi Islam, tapi filem dah sebiji dengan filem barat yang suka tayangkan adegan tuuuuut tu. Huhu. Tetiba emo kejap.

miss fifi said...

pengarah filem sekarang ni berebut2 nak kalahkan filem barat, kalau dah takde idea bagus tu tak yah lah nak buat filem -.-

Nieyxzha Hassan said...

Macam takde modal lain ke nak laku kan filem? Cetek betul pemikiran org2 buat filem ni

Alysha Syahirah said...

Mengucap panjang~ Kenapa lah aksi-aksi sebegini patut ditunjukkan? Weh, cerita dalam selimut mana boleh bagi tahu lah... apatah lagi tunjuk. Negara Malaysia negara islam. Apa kejadah nyew pngarah filem nie? Memang betul lah apa yg pgomen yg diatas2 nie.. Dah potong, tapi kat youtube kluar jugak. macam tak ada makne jep. * Sentap

Muhamad Adib Iqbal said...

jgn jadi lelaki dayus. dosa besar
Gorilla Cuba Pakai Baju LOL
Kalau dah namanya lelaki~~

mizzniya said...

macam2 la crita skrg ni..crita entah apa2 plak tu..kontroversi je lebih..isk3

wana wazm said...

memang teruk sangat. -,-

wana wazm said...

tu lah , tak sanggup sy nak tengok aksi diorang.

wana wazm said...

yupp , setuju. =)

wana wazm said...

memang tak patut. -,-

wana wazm said...

betul , sy kurang dah tengok filem tempatan. kualiti dah berkurang , baik lah cite yang zaman dulu-dulu. =)

wana wazm said...

hahaha , sy pun hangin jugak. masing-masing da besar , boleh fikir sendiri , tapi tengok la. -,-

wana wazm said...

betul tu , menambahkan dosa jea. =)

wana wazm said...

tu la , lepas satu , satu filem yang ada unsur macam ni. -,-

wana wazm said...

humm , ntah la. nama je orang islam , tapi. -,-

wana wazm said...

haha , betul =)

wana wazm said...

tu la , cerita tak tahu lagi , tapi dah kecoh sebab ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...