Wana Wonderland: Fizo Omar Sudah Putus Cinta.

Fizo Omar Sudah Putus Cinta.


fizo omar
Fizo Omar dan Asmidar hanya sempat bercinta selama 2 bulan. Kata Fizo Omar kepada portal GUA:-
Ya, benar saya sudah putus cinta. Kami sudah putus sejak dua bulan lepas dan hanya sempat bercinta selama dua bulan sahaja. Apa yang boleh saya katakan, mungkin tidak ada keserasian antara kami atau mungkin masing-masing susah nak beri komitmen dengan perhubungan ini. Pendek cerita, memang tak ada jodoh antara kami dan mungkin dia layak dengan seorang yang lebih baik. Perkara ini tidak ada kaitan dengan pihak ketiga. Kami berpisah dengan cara elok. Ada juga mengaitkan bekas kekasih saya sebelum ini sebagai punca. Saya minta agar jangan kaitkan doktor itu dalam kes ini sebab dia tak ada kena-mengena.
fizo omar
Sayangnya sebab dorang memang sepadan sangat. kan ? tapi nak wat camne , takde jodoh. aku harap Fizo akan cepat-cepat mendirikan rumahtangga. Aminn. Fizo kan hott , mesti ramai yang nak. aku pun nak. ahaha. =)


2 comments :

Farah Waheda Wahid said...

moga kedua dipertemukan dengan yang lebih sesuai, baik dan serasi... mungkin x der jodoh antara mereka...

Lelaki Ini said...

alalala.. kesiannya. tak pe lah. org hensem kejap je dpt pngganti.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...