Wana Wonderland: "Giveaway by Miss Bella Razali"

"Giveaway by Miss Bella Razali"




*klik banner!

Tag : 1 , 2

Ceritakan berapa lama dah berada dalam dunia blogging and apa kelebihan korang yang boleh lakukan dalam blogging ini,ex: melukis doodle? graphic design and etc.

Actually , saya start blogging since 6/6/2012. tak sampai setahun lagi. still mentah lagi dalam dunia blogging nie. banyak lagi yang saya kena belajar. tapi , walaupun baru lagi , saya dah jatuh cinta dengan dunia blogging nie. saya dah rasa macam jumpa dunia baru , kawan-kawan baru. so nice. lagi pun , dengan berblog nie saya dapat luahkan apa yang saya rasa , macam hak untuk bersuara. haha. 

kalau miss nak tahu , saya nie dah lama pasang niat nak masuk dunia bloggging , tapi ada kekangan-2. so , sebab tu saya start agak lambat. hm , my idol dalam blogging nie , kaq Fyna!! sangat-2 minat dia tau. saya langsung tak miss baca entry-2 dia. dari situ , saya mula masuk dunia blogging jugak. tq sis!!

Kelebihan ? actually , saya takde apa-2 pun kelebihan macam orang lain dalam blogging nie. haha. malu la , sebab budak-2 pun pandai wat doodle yang comel ,tapi saya. heee. tak pandai la miss. nak edit blog pun terkial-kial lagi. still newbie kan. =) Hope lepas nie , saya akan succes dalam blogging. insyaAllah.


Hadiah:
*Topup maxis,celcom and digi SAHAJA :)
*Dress (for ladies) T-shirt (for gentleman)
*Choclate Kisses with almold diarymilk :)

Due date : 10 Mei 2013

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...