Wana Wonderland: Lelaki Merangkak 1 Kilometer Untuk Mohon Keampunan Isteri

Lelaki Merangkak 1 Kilometer Untuk Mohon Keampunan Isteri


Ketika diri sedang angau bercinta, apa sahaja perkara sanggup dilakukan untuk meraih kasih pasangan masing-masing.Dalam proses bercinta, itu ini sanggup dilakukan. Sanggup berjumpa walaupun duduk berjauhan pun ada rela yang buat.Lepas berkahwin, ramai yang berkata pasangan akan berubah perangai atau tabiat sedikit demi sedikit.

Tetapi tidak bagi seorang lelaki yang tidak dikenali di China. Kerana berasa sangat bersalah terhadap isterinya, dia sanggup melakukan tindakan yang boleh dianggap kurang waras oleh orang ramai di China. Lelaki itu telah curang dengan isterinya kerana mempunyai perempuan simpanan.

merangkak2

Dia telah merangkak sejauh 1000 meter yang bermula dari Putian, Wilayah Fujian kerana ingin memohon kemaafan dari isterinya.

Orang ramai yang melalui kawasan itu cuba untuk menghulurkan bantuan kepadanya. Tetapi dia menolak dengan menyatakan dia sengaja melakukan perbuatan itu kerana ingin menebus kesalahan terhadap isterinya. Setiap satu langkah merangkaknya, dia akan sujud di jalan sehinggakan dahinya berdarah.

Namun, seorang wanita tiba-tiba muncul dengan menaiki teksi dan terus membawa lelaki itu masuk ke dalam kenderaan tersebut. Orang ramai yang melihat kejadian itu telah mengira langkah merangkak lelaki itu dan genaplah 1000 meter dia merangkak yang akhirnya berhenti di Zhengrong Times Square. Tidak diketahui sama ada wanita itu isterinya atau perempuan simpanannya.

merangkak

Sumber : My News

p/s- Tabik la dengan lelaki ni , sanggup bertanggungjawab terhadap kesalahan yang dia wat. agak-agak , ada tak lelaki camni kat Malaysia ? haha

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...