Wana Wonderland: Tahniah! Leuniey Disahkan Hamil 6 Minggu.

Tahniah! Leuniey Disahkan Hamil 6 Minggu.


Wahh , aku memang gembira untuk Apek dan Leuniey yang bakal menerima ahli baru dalam keluarga mereka. Berita ni aku dapat dari portal Beautifulnara. Kredit kepada Beautifulnara.

Alhamdulillah , Leuniey kini disahkan hamil 6 minggu. Inilah berita yang ditunggu-tunggu oleh setiap pasangan. btw , sekalung ucapan tahniah dari aku buat mereka. semestinya anak mereka akan comel macam Apek dan Leuniey nanti! hehe

leuniey apek mengandungTapi , nampaknya Apek tidak terlepas untuk mengalami “morning sickness” sepanjang kehamilan Leuniey. Kata Leuniey:-
Alhamdulillah, saya telah disahkan hamil enam minggu. Ketika memaklumkan berita gembira ini kepada suami, Apex ketika itu berada di Australia. Dia berasa cukup teruja dan gembira malah turut mengalami ‘morning sickness’ seperti saya

4 comments :

Fatimah Nabila said...

Wah..sweetnya..sesme loya..xsbr nk tgk bby diorg nnti..

Zam said...

Salam~ Zam singgah dari Segmen Mia Liana Follow & Blogwalking :) Jemput singgah ke : blog Zam ('',)

THE AUTHOR said...

Tahniah buat Apek!!!!

aindzaya said...

mesti baby copypaste macam parent dorang >.<

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...