Wana Wonderland: Pencarian Sponsor!

Pencarian Sponsor!


sponsor ? yupp , aku perlukan sponsor untuk segmen yang akan datang.
maybe akan start pada awal bulan Mei.

Ciri-ciri sponsor :
- jujur , ikhlas dan serius. yang ni penting sebab aku tak nak nanti pemenang komplain cakap sponsor tak bagi respon. omg. tak nak keyy. please serius.
- kalau boleh aku tak nak barang blog. nak barang lain selain barang pos. keyy ?
- syarat just 2 , sebab aku tak nak bebankan peserta. =)

kalau sesape berminat , boleh pm aku di fb ---> wana

nyatakan :
nama :
link blog :
fanpage :
syarat :
barang yg hendak disponsor :
utk brapa orang :

p/s - pencarian sponsor akan tamat pada penghujung bulan 4. so , cepat-cepat yea.


5 comments :

Unknown said...

wah, seronoknya! ingt nk joinlah..
tp segmen apa? hadiah mcm mana? mksdnya ada had minimum? topup nk kena 50 inggat ke apa ke.. heheheh

Shakirah said...

wahh mcm nak sponsor je ni ^^

Unknown said...

macam best... ni hihi

Bella Idura said...

wana.. cuba tgok pm kat fb ada tak?

hanafi abdullah said...

mudah-mudahan mendapat penaja....selamat berusaha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...