Wana Wonderland: Selamat Tinggal Bulan Jun , Selamat Datang Bulan Julai.

Selamat Tinggal Bulan Jun , Selamat Datang Bulan Julai.




Alhamdulillah , hari ni aku still bernafas di muka bumi ini. dan hari ini kita telah msuk bulan baru , iaitu bulan Julai. tup tup , dah masuk bulan 7. terasa sekejap sahaja masa berlalu. kan ? 

Bulan Jun meninggalkan banyak memori kat aku. banyak yang telah aku pelajari. dan aku bersyukur sangat kerana still diberi kesempatan untuk menghirup udara yang tak wape nak segar ni. haha. yelah , baru lepas jerebu. memang tak segar lah jawabnya. -,-

Aku harap pada bulan ni aku akan lakukan banyak perkara yang berfaedah. hehe. then , tak lama lagi , Ramadhan akan datang. Alhamdulillah. tak sabar nak berpuasa! harap tahun ni aku berpuasa penuh. maklumlah perempuan. hehe. aku harap aku akan gunakan bulan yang penuh berkat ni dengan sepenuhnya. yeah , cari pahala banyak-banyak! InsyaAllah. =)

Btw , Selamat datang bulan Julai! muahaha.

p/s - Bulan ni jugak aku tahu result upu. Oh my! tolong doakan aku keyy. =)

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...