Wana Wonderland: homework and study

homework and study

hellooo. Assalamualaikum semua. lately ni,aku sibuk sangat. tak sempat nak post,even banyak  benda aku nak cakap. tu lah kan ? pelajar memang banyak keje nak buat,nak-nak tahun ni aku nak hadapi stpm. fuhh. memang takut gile bile duk pikirkan sal stpm ni. takut tak dapat result yang cemerlang. stpm ni kan harapan last aku tuk masuk u. mak abah pulak letakkan harapan tinggi kat aku. dalam hati,aku tertanya-tanya jugak,mampu ke aku nak tunaikan impian mereka sedangkan aku ni takde la pandai sangat.


humm,sekarang pun banyak homework yang cikgu bagi. kelas sentiasa ade,tak kira petang or malam. takde mase langsung nak rehat. memang letih gile la. sia-sia je aku wat jadual belajar,padahal tak ikut pun. ape la fungsi sebenar jadual belajar,aku pun tak tahu. huhu. um,k lah. lain kali insyaAllah aku akan post lagi. sekarang memang takde mase sangat. got to go. bye-bye

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...