Wana Wonderland: rupa ke hati yang penting dalam percintaan.

rupa ke hati yang penting dalam percintaan.

Assalamualaikum. wah-wah cuti-cuti ni baru ade mase nak post something. memang letih kan hidup seorang pelajar ni. redha jela. huhu. okeyh,kalau bercakap pasal cinta ni,semua orang tentu lebih arif kan. korang mesti pernah merasai indahnya bila dicintai. cehh,ayat tak boleh blah. haha. aku pun pernah merasai semua tu. saat bercinta,saat berjumpa dengan dia. indah sangat kan ?



dalam hati korang mesti pernah tertanya-tanya,kenapa dia pilih aku jadi awek dia. tipulah kalau tak tanye tuu. mesti korang nak dengar ayat-ayat pujian dari si dia kan. haha. tahu sangat la orang perempuan ni macam mane. suka sangat dipuji. okeyh,berbalik pada persoalan aku. rupa ke hati yang penting. ade orang cakap hati dan ade jugak orang cakap rupa. and kedua-duanya.



bagi aku la,hati yang penting. kalau hati kita betul-betul sayangkan dia and ikhlas ngan dia,semuanya akan berjalan ngan baik. tengok la hati seseorang tu,dont judge a book by its cover. ayat tu jela aku tahu. huuu. rupa cantik,tak semestinya dia ade hati yang baik. and rupa kurang cantik,tak semestinya hati dia jahat. tapi,kalau dia ade hati yang baik,plus cantik,tu merupakan satu bonus wat korang. bukan senang tau nak cari,so jaga la si dia ngan sebaik mungkin. satu pesanan dari aku,those sesiapa yang tengah mecari gf,hargailah sesape yang tengah sayang korang tu and really2 ambik berat sal korang. try la terima dia,even dia tu kurang menepati pilihan korang. jangan menyesal kalau korang kehilangan dia nanti. ^^



No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...