Wana Wonderland: Jamuan Sempena Ramadhan Anjuran Pra-U

Jamuan Sempena Ramadhan Anjuran Pra-U




Alhamdulillah. Bulan Ramadhan bakal tiba tak lama lagi. tak lama dah kan ? tinggal beberapa hari je lagi. harap-harap kita akan sama-sama mencari pahala dalam bulan yang penuh keberkatan ni. so,sebelum tibanya bulan puasa,memang confem la kita akn buat makan-makan dulu kan. sebab bulan puasa nanti da tak boleh nak makan banyak-banyak. so,kita makan puas-puas dulu! haha. 

hari ni kitorang wat jamuan anjuran pra-U. tak tahu ape tu pra-U ? alolo,pra-U tu budak-budak lepasan SPM yang tengah belajar tapi belum masuk u lagi. kiranya macam budak form6,matrik and asasi tu pra-u la. haa,da faham ? Okeyh,menu utama kat jamuan tu ialah nasi minyak. very-very delicious! so,kepada sesapa yang nak rasa nasi minyak yang paling sedap aku pernah rasa boleh tempah ngan kawan aku,acha. hehe. *promote jap* lauk dia tak pedas sangat and pokoknya memang cukup rasa la.^^

kebetulan pulak hari ni beday kawan baik aku,FATIN SHAFIQAH. special la dia kan. dah orang wat jamuan time beday dia,rasa macam jamuan sempena beday di je. haha. bagus pulak kan. tapi kan. tetiba je mak dia mari kat jamuan tu. korang tau tak sebab pe mak dia datang ?? mak dia nak bagi kek kat anak dia. wahhh,terharu sangat aku tengok. so sweeettt. sayang sangat mak dia kat anak dia kan. *i wish i will get like her too*.^^

biasanya kalau ada jamuan ni,memang confem la orang letak pic untuk kenangan kann ? tapi aku tak sempat nak snap pic laa.alahaaiii. memang rugi laaa. kan kan ? huhu. =( so,tak de gambar aku tuk menyerabutkan entry aku kali ni.haha. um,korang pulak takde buat makan-makan ke sebelum kedatangan bulan ramadhan nie ? kalau ada,jangan makan banyak-banyak sangat. nanti sakit peruttt. ^^ *sekadar peringatan* hehe

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...