Wana Wonderland: Betapa Bernilainya Sehelai Sijil Kokurikulum Untuk Masuk U

Betapa Bernilainya Sehelai Sijil Kokurikulum Untuk Masuk U




 
Korang mesti pelik kan kenapa aku wat entry pasal ni,sedangkan dah ramai pelajar yang tahu tentang kepentingan markah kokurikulum kepada pelajar yang nak masuk u. itu lah yang aku tengah hadapi sekarang ni. sijil koko SPM aku dah hilang entah ke mana. waaaa. nak nangis! memang sedih sangat. aku tak tahu sama ada still ada harapan or tak untuk aku masuk u. dah la aku nak sangat masuk u. adoyaii.
 
apelah nasib aku nanti kan ? hummm. harap lah dapat masuk u. amin aminnn. korang doa kan lah aku ek. haa,korang jangan la jadi macam aku ni. simpan la sijil koko tu elok-elok keyh. jejak kan lah kaki anda ke u. tu lah yang aku harapkan sangat. impian terbesar aku. nampaknya impian aku nak menjejakkan kaki ke UM dah hancur. yelah,dengan markah koko yang rendah. u mana yang nak ? tambah-tambah pulak UM ambil pelajar yang betul-betul layak sahaja. nasib-nasib. so,kepada adik-adik sume jangan jadi macam akak ni. jangan main-main dengan markah koko tau. hargainya sebelum terlambat.^^ tensioonn!!
 
 



*impian ku da musnah* =(

4 comments :

nadya said...

cool la wana, carik pelan2.. jgn gopoh2.. hehehe.. insyaallah nanti akan da rezeki ke UM ye!! insyaallah..

wana wazm said...

humm,still ade harapan ke dear ? da putus asa kot.

msredcheesecake said...

cer la tanya sekolah ada simpan copy tak?

wana wazm said...

sy da jmpe sijil tu msred! hehehe. suka suka.^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...