Wana Wonderland: Perpisahan

Perpisahan

Assalamualaikum.
bulan ni dan bulan lepas berlaku perpisahan antara aku ngan 3 orang kawan aku. nak kata rapat tu,takde la rapat mane. tapi aku turut merasa kehilangan diorang sebab diorang jugak kawan aku. 2 orang kawan aku dapat tawaran dari SPA,so dorang pun berhenti dari form 6.

walaupun sudah hampir satu tahun diorang belajar di form 6,diorang tetap memilih SPA. maybe sebab dah minat diorang and diorang rase tu jalan selamat sebab sudah terjamin dari segi kerjaya. dapat elaun lagi. tapi bagi aku,its hard for me to leave form 6. dah nak habis kott. tinggal beberapa bulan je lagi. sayangkan ?? ape-ape pun,aku harap diorang akan berjaya dalam hidup diorang. wehhh,rindu lahhh!! heee. tau tak ? dua-dua tu lelaki woo. sorang,name dia Azran and sorang lagi Hamidin. azran dapat course kejururawatan and midin dapat pembantu ape tah. tapi berkenaan sains laa. sory,aku tak minat sains!

okeyh,yang sorang lagi,ten. she is girl okeyh. name sebenar dia Tengku Syakirah. cantik kan nama dia ? tapi ten marah sangat kalau orang panggil dia syakirah. haha. dia ni unik sangat. dia anak orang kaya tau. kaya giler beb!! tapi dia sangat-sangat low profile. tak bergaya langsung. wahh,memang aku tabik arrr. dia jenis simple. tak pernah pakai jeans kalau nak pergi mane-mane. always wear baju kurung and track suits. kagum sangat. dia tak pernah pakai mekap. and one more thing dia tak hipokrit macam sesetengah orang. how nice kan ?

okeyy,berbalik pada perpindahan dia. kelmarin tau dia pindah,tapi dia tak bagitahu kat sape-sape pun. berita ni pun aku dapat tahu dari kawan-kawan aku. dengar kata dia pindah ke sekolah sukan bukit jalil. dia teror main badminton tuu. actually,dia memang tak nak pergi tapi baru-baru ni dia ade krisis ngan this guy.so,dia buat keputusan nak pindah. maybe tu keputusan yang terbaik tuk dia. hope she will okeyy with her new school and environment. ^^ yang penting,jangan lupakan aku.... cehh macam la aku penting sangat wat dia. haha.

                                                KENANGAN AZRAN...



nk kenal tak azran ? alah,yang mata sepet-sepet tuuu.heee. kalau pic yang atas sekali yang pakai baju waran biru tuu. yang kurus cekeding tu. haha. jangan maraaa.

                                          KENANGAN HAMIDIN...




mesti korang da kenal hamidin kan ? sebab pic dia yang sorang-sorang da ade. dia chubby skit kan. tapi dia comel! keistimewaan dia,dia sangat arif pasal agama. ^^
#Gambar ten takde sebab dia tak suka bergambar.^^

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...