Wana Wonderland: Seminar Pengajian Am

Seminar Pengajian Am

Assalamualaikum.
Terasa sakit urat-urat sendiku. memang letih bangat!! hari ni seharian dup lam dewan kat smC tuk seminar Pengajian Am. Fuhh. penat giler. bayangkan la seharian dup lam dewan. bosan,ngantuk,letih. sume ader. Tapi memang tak rugi la pergi sebab banyak input yang aku dapat and kaedah-kaedah yang betul tuk jawab soalan PA2. Thanks to Puan Mariani yang  pandai mengendalikan majlis.


Hari ni macam biasa la aku still bangun awal,even aku ingat nak bangun lewat sebab seminar tu start pukul 8 pagi. ingat nak la bangun kul 7. tapi,adoiihh. member aku suruh tunggu pukul 7.10. humm~ nampaknya terpaksa la lupakan hasrat aku tu. maklum lah kita kan tumpang orang,so redho jelah. tunggu punya tunggu,majlis tu start pukul 9!! arhh,geram betul. sabar-sabar. okeyh,aku sabar.^^


lepas tu,cikgu tu ade panggil pelajar-pelajar yang dapat pointer yang tinggi dalam exam baru-baru ni. sekolah aku dapat no 1 dalam daerah Kemaman ni. hebat kan sekolah aku ?? haha. ciss!! pointer yang paling tinggi 3.92. bangga aku. heee. tiba-tiba kan,cikgu tu sebut nama aku. ehhh!! nama aku. biar betik?? pointer aku bukan tinggi mane pun,3.1 je kottt. dalam hati aku,wonder la kenapa cikgu ni panggil nama aku. dah la ramai orang,kena pergi depan plak. adoii. tapi terasa jugak bangga. macam orang bijak je!! haha.


then lepas tu,belajar macam-macam lagi. cikgu tu duk rancak mengajar kat depan,tapi aku and the geng sempat lagi posing-posing ambil gambar. perasan gile kan ? heee. member-member aku sume memang camtu. gila gambar katakan. cittt!! heehee.


















yang ni plak,gambar name tag aku and member-member aku yang disusun.^^

okeyhh,nak rehat. letih!!! bubye.


No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...