Wana Wonderland: Eyriqazz Vs Denaihati Untuk Semua

Eyriqazz Vs Denaihati Untuk Semua



Tiap-tiap hari aku join segmen kan ? hehe.. Tapi segmen kali nie betul-betul gempak! nak tahu sebab ape ? Sebabnya korang semua berpeluang dapat duit sebanyak rm100!! woww!! sape la nak bagi duit free sebanyak tu kat kita kan ? Lain la kalu kita da keje.. aku pulak still belajar.. bukan senang tau nak dapat RM100..
 
Tambah-tambah pulak sekarang kan dah nak raya.. kalu dapat duit nie,bertambah la duit raya aku.. hehe.. (cehh,perasan..ayat macam da confirm aku dapat la pulak!) haha.. Okeyh2,tak nak merapu panjang lagi.. so,kepada yang nak join tu,klik sini! Jangan lupa tau join..
 
Jup-jup.. haa,korang tak yah pening-pening nak tunggu keputusannya sampai berbulan-bulan.. sebab tarikh tutup segmen ni pada hari Ahad nie.. sekejap jee kan ? um,Tolong la join yerk.. sebab da lenguh aku tulis nie.. hargai la sikit..ehehe..=) terima kasih..
 
Lastly,Artikel ini penyertaan bagi Contest Eyriqazz VS Denaihati Untuk Semua ditaja oleh Azri.my, Iviperhost, Beats Enterprise, dan Zuls Effort. So,ade mase klik-klik la penaja segmen nie yerk!

2 comments :

AZRI said...

thnks sebab sudi join ^^

wana wazm said...

same-same..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...