Wana Wonderland: Jom Kita Sama-Sama Hulurkan Bantuan Kepada Abang Jejai

Jom Kita Sama-Sama Hulurkan Bantuan Kepada Abang Jejai

 
Okeyy,tadi aku ade terbaca entry di blog Nisa Kay.. Dia ade bgtau yg Abg jejai menghidap penyakit kanser paru-paru(stage 4).. Ya Allah.. da peringkat bahaya tu.. Walaupun aku tak berapa nak kenal pasal Abg Jejai nie,tapi hati aku turut terasa sebak..
 
Kepada sesape yg still tak kenal Abg Jejai tu..Beliau adalah penulis & pemilik blog  Teratakarmo. Nak tahu dengan lebih lanjut,jenguk-jenguk la ke blog beliau.. Aku sangat-sangat terkejut sebab Kaq Nisa Kay cakap yg Abg Jejai tu seorang yg ceria.. Mesti lah kita tak sangka yg beliau sedang bertarung dengan penyakit yg serius.

 Walaupun tidak mengenali abang Jejai secara rapat, namun sebagai rakan blogger aku rasa terpanggil untuk berkongsi kisah ini dan memohon bantuan semua yang membaca buat abang jejai.

Saya berharap agar followers / readers / visitors blog saya sudi menghulurkan bantuan buat rakan blogger ini. Sikit pun tak ape, keikhlasan hati tu inshaAllah nanti akan dibalas berganda-ganda olehNYA.

Bantuan boleh dihulurkan ke akaun ini :

Maybank Acc Je Jai : 164351079691 (Azhar Bin Ramli)
Maybank Acc  Acc No : 164089741562 (wife Je JAI ,Mazliana Othman )
 
 
Sebarkan mengenai ini, sesungguhnya niat aku hanya untuk memohon bantuan insan baik hati di luar sana untuk rakan ini. Sama-samalah kita berdoa kepadaNYA agar abang Jenai dapat diselamatkan dan cepat sembuh. Amin.. =)
 
Copy & Paste sikit-sikit from Nisa Kay..=)

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...