Wana Wonderland: Kuciwa..=(

Kuciwa..=(


Today,seperti yang aku agak.. kitorang akan dapat result trial stpm.. OMG!!
Tapi,sedey gila kottt.=(
sebab aku tak dapat pointer yang aku target..
Ya ALLAH..

Menangis aku tadi bila dapat tahu aku tak lulus satu paper..
korang imagine kan lah aku just dapat 30 marks ??
yang menyedihkan lagi,markah aku paling rendah dalam kelas tu untuk paper geo 1..
so saddddddddd...=(((

Tapi,walau macam mana sekalipun,aku kena bersyukur sebab aku still dapat 3.0 ke atas..
(agak-agak jeee).. hehe
sebab pointer yang sebenar akan diketahui esokkk..
dup dap dup dap jantung aku..
korang semua tolong doakan aku ek...
Thanks!!


2 comments :

Unknown said...

ok la tu lau dah rasa pointer 3++
hehe~

takpe masih trail ,masih ada masa untuk study :)

aindzaya said...

geo? leceh je dik..try smat not hard okkeh!
wish u luck!

Tips Untuk Menjadi Muslimah Solehah Cara Ain

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...