Wana Wonderland: Pelamin Angan Kakakku Musnah

Pelamin Angan Kakakku Musnah

 
bunyi macam entry sedih jee kan ? yupp,memang sedih punn..
First,aku ingat kelmarin memang hari yang paling bahagia wat kakak aku..
tapi aku silap..
kita hanya merancang tuhan yang menentukan..
 
sedih,kecewa,sakit hati..
semua ade..
humm,tapi aku bersyukur..
masa mula-mula tu,just hujan macam biasa je..
lepas tu,ribut taufan datang..
ya Allah..
mase tu,aku tak tahu nak kate ape..
aku tengok kakak aku nangis..
hancur semuanya..=(
 
korang bayangkanlah..
semua kanopi terbang,,
orang ramai semua bertempiaran lari..
kesian sangat..
sampaikan ade orang kena jahit kat mulut sebab jatuh..
insaf sangat aku..
yang paling penting aku tak sempat nak ambik gambar..
huwaaaa..
 
tapi aku bersyukur sebab ramai orang datang menolong..
dalam satu hari je,semua da bersih..
aku berterima kasih sangat kepada kawan-kawan aku yang datang menolong..
thanks kawan-kawan!!
 

2 comments :

Ismi Iman said...

sbr ek..d hikmah 2

Ayu said...

mesti kakak wana sedih giler... xpelah, bila dah lama, ia menjadi kenangan paling lucu lak..memang la skrng, ia hal yg sngt sedih.. bukan semua orang dapat kenangan cam ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...