Wana Wonderland: Berakhirnya Perjuanganku Di Sekolah!

Berakhirnya Perjuanganku Di Sekolah!


Alhamdulillah..
aku bersyukur sangat-sangat,sebab hari nie,
pada tarikh 12/12/12 aku da bebas dari STPM!!
Akhirnyaa..=)
so,lepas nie boleh la aku start berblogging again kaann..
blog aku pun da lame tak diupdate..
sory sangat kepada sesape yang dah komen kat blog nie..
thanks kawan-kawan.

tapiii,
aku da dapat result STPM tuk dua paper tauu..
wahh,memang tak sangka sangat..
dua-dua paper dapat A..
alhamdulillah.. syukur..=)
so,sekarang just tggu tuk 6 paper lagi.
harap-harap dapat keputusan yang cemerlang!!
Aminn..

1 comment :

balqisfz said...

hehe. akhirnya! tahniah awak. member aqis pon ade stpm. ape cite die skrg ni. akaun lpas dah kan?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...