Wana Wonderland: BF ? Putus atau Teruskan ?

BF ? Putus atau Teruskan ?


Now,aku da bebas dari belenggu peperiksaan. yyahoo.
Tapi kann,sekarang aku terhimpit ngan bf aku.  =( tak boleh langsung nak rase bebas.
yelahh,aku da lame tak kapel.then tetibe baru-baru nie aku kapel.
actually,kesian je kat dia,bukan cinta punn. jahat kan aku nie ?? huarghh.
dah nak wat camne,dia tu yang da lame tunggu aku.
bila kapel tu aku rase macam menyesal pulak.

yelah,bila kapel nie semua bertambah...
dosa bertambah,perhatian bertambah,tapi satu je berkurang. KREDIT! haha.
berkira. berkira! 
Eh,takk. bukannye nak berkira sangat,tapi boleh dikatakan dalam satu hari tu
fon aku nie penuh dengan mesej-mesej dia. macam mane kredit aku tak habis ? muehehe

pastu,sekarang nie aku keliru la.
tak tahu nak watpe ngan dia tu.
lau aku putus kang,kesian pulak kat dia. aku kena jugak hargai dia skit.
tapi lau aku teruskan dah kira macam aku tipu dia kann ??
i dont know what to do.

tapi korang tahu tak,jauh dalam sudut hati aku yang suci nie. ceewahh.
aku harap sangat, macam nie.


see ? suka tak, suka tak ? hehe.
hope aku akan rase cinta yang ikhlas camtu. =)



No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...