Wana Wonderland: Garnier Light ? Oke Ke ?

Garnier Light ? Oke Ke ?


Okeyy,memandangkan pencuci muka safi aku da habis, so,aku decide nak guna produk yang lain pulak. bukan main lagi. haha. nasib baik lah kulit aku tak berapa nak sensitif. setakat nie kalau guna ape-ape produk pun kulit aku still oke. cuma kalau nak jerawat satu dua bijik tu normallah kan. kulit artis popular punn pernah naik jerawat tau. tak kan lah kulit aku tak pulak. muehehe. dulu,aku guna safi perfect 10 yang kontrol minyak. sebab kulit aku agak berminyak. tapi malas nak cuci. elok sangat lah tu kann.


nampak pencuci muka tu ? aku guna pencuci muka je punn. toner ngan pelembap aku tak guna punn. malas lah nak habiskan duit. lagipun kalau aku beli mesti aku tak berapa nak guna. tahu sangat lah perangai aku nie. then,aku try-try la google produk yang berkesan tuk kulit kusam n gelap macam aku nie. konon nak cerahkan kulit lah. hehe.search punya search jumpa la GARNIER LIGHT yang warna kuning tu. ramai pengguna kata oke. so,nak try la jugak.


Tapi sekali tengok,banyak nya produk dia. humm,aku dah lah tengah pokai. so,aku decide nak guna pencuci muka ngan krim garnier je lah dulu. nak beli trial pack,rasa-rasa macam takde.  korang pernah guna tak garnier light ? meh kongsi sikit. =)

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...