Wana Wonderland: Kedukaan Yang Tak Disangka =(

Kedukaan Yang Tak Disangka =(


Aku tak tahu nak cakap macam mana. sedih , kecewa , tak percaya. semuanya ada. aku rasa macam tak percaya sebab petang tadi aku baru je text ngan dia. aku ingat nak text ngan dia selepas dia balik dari keje. tup tup,aku dapat mesej dari adik dia yang dia accident.



Ya Allah,masa tu,tuhan je tahu perasaan aku. senang je air mata aku mengalir. serius aku cakap,aku da start sayangkan dia. aku tak expect semuanya jadi camnie. hancur berkecai hati aku. berat sangat dugaan yang aku hadapi. dah lah hubungan jarak jauh. memang sah-sah lah aku tak dapat nak melawat n teman dia. dia duk utara,aku pulak timur. humm. =(

lepas tu,adik dia bagitau pulak keadaan bf aku tuu. memang teruk sangat. kenapa semuanya jadi camnie ?
kaki kiri ngan tangan kanan dia patah. lepas tu,dagu dia kena jahit. aku dah tak boleh nak fikir lagi. aku berharap sangat yang semua nie gurauan je. aku tak boleh nak terima. dah tentu dia pun tak boleh nak terima keadaan dia nanti. sekarang nie,aku hanya mampu berdoa dari jauh. =(

1 comment :

outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...