Wana Wonderland: Tahun Baru , Azam Baru

Tahun Baru , Azam Baru



Selamat Tahun Baru! yeahh , sekejap je kan masa berlalu , pejam celik pejam celik da masuk tahun 2013 , jangan pejam tak celik-celik sudah. hehe. Okeyy , pada tahun baru nie , sudah semestinya kita nak tahun baru nie lebih baik dari tahun-tahun lepas , maknanya adelah azam baru kan. semuanya nak baru , tapi hati still tetap sama , setia! hehe

Aku pun tak tahu lah apa yang aku nak bila dah masuk tahun baru nie , just aku boleh cakap yang aku nak jadi orang yang lebih berguna , berilmu dan tabah dalam apa jua dugaan , In Shaa Allah. mudah-mudahan macam tu lah yea. sesape pun mesti nak camtu kan. 

humm , tahun 2012 banyak meninggalkan kenangan pada diri aku sendiri , kenangan pahit , manis , semua ada. tapi bila dah nak masuk tahun baru nie , banyak pulak dugaan yang terpaksa aku lalui , harap-harap semuanya akan berakhir dan aku akan lebih tabah menghadapi sebarang kemungkinan. aku harap aku lebih bersedia.

so , Happy New Year , dah masuk tahun baru nie , jangan lah bersedih-sedih macam aku nie. hehe. macam tak best je kan , masuk tahun baru mestilah nak happy-happy , tapi aku. haish , ape pun tak boleh. =)


No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...