Wana Wonderland: Perhatian Kepada Penganjur Segmen/GA/Contest

Perhatian Kepada Penganjur Segmen/GA/Contest

 
Haa , nampak tajuk tu ? marah nie , marah , grr.
aku nie boleh dikatakan orang setia yang akan join segala GA yang dibuat.
so , banyak la kerenah penganjur yang aku jumpa.

Ade GA tu da tamat tahun lepas , tapi still tak announce kan pemenang , aku tak tahu lah sebab. bengang tau dak ? semua peserta duk tunggu la bila nak announce kan. macam aku lah haa , tiap-tiap hari duk jenguk blog penganjur , mane lah tahu kot-kot dah umumkan ke , tapi haramm , takde langsung. tengok fanpage blog tu oke jew , selalu dipudate , tapi blog ? grrr , lain kali tak payah la buat GA , menyusahkan orang je.

At least , mintak maaf laa , bagitahu kenapa lambat , so , tak terasa sangat. kitorang nie da penat-penat duk klik sana , klik sini. langsung tak hargai. panas niee.
Pastu , ade pulak penganjur yang tak tepati masa , cakap nak announce kan hari tu , tapi takde pun , ape kes ? aku tunggu lah , humm. harap penganjur akan lebih tepati masa. nanti jangan marah kalau orang da serik nak join GA yang korang anjurkan.

p/s-Aku harap penganjur GA lepas nie , fikir dulu sebelum buat GA. keyy ? tak semua penganjur GA camnie , tapi kebanyakannya sama jea. please take a note.

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...