Wana Wonderland: Result MUET.

Result MUET.


Actually , da lame aku nak buat entry pasal result Muet , tapi semakin hari semakin malas , haha.
tak ingat da bila , rase-rasenya minggu lepas kot aku tahu result MUET aku nie.
rendah je kot , sedih sangat , tak mencapai target haa.

aku target band 3 , tapi just mampu dapat band 2. member-member aku pun ramai yang dapat band 2 , sekarang nie tak tahu sama ada nak repeat ataupun tak. 
aku nak amik bidang akaun , so , muet sangat penting. band 2 tu boleh dikatakan tak berapa nak layak.
err , camne tu ? haish , sedih.

kalau nak repeat , kena bayar seratus hinggit , haa. duit oii duit. melayang la duit aku. 
sekarang nie , still tengah fikir dalam-dalam. takut jugak kalau dapat band sama nanti. rugi jea.
tapi kawan aku ramai yang nak repeat , humm , tak tahu lagi la tuu. 
patut ke aku repeat ek ? -,-

1 comment :

Sya said...

Erm, kalau repeat sekali buat betul-betul tau. InsyaAllah boleh :)


All the best ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...