Wana Wonderland: Drama Hot : Legacy TV3

Drama Hot : Legacy TV3



Sape tengok drama legacy ? give me 5 , hehe.
sama la ngan aku , tiap-tiap hari aku tak miss tengok cite nie.
best woo , sumpah tak tipu.

aku da jatuh cinta kot kat drama nie.
pukul 3 , mesti da terpacak depan tv nak tengok drama nie , haha.
excited gila.
nak-nak sekarang nie , drama nie bertambah hot. 
fuhhh.

aku suka sangat josh!! omg , cute gila.
terasa dah fall in love la kat dia , haha. kang aku kena tarik rambut dek natasha. 


Sinopsis :

Secara ringkasnya, drama ini mengisahkan tentang perebutan kuasa di antara 3 beradik Alcantara di Perbadanan Legacy. 

Cerita ini bermula apabila waris tunggal Legacy Corporation, Cesar Alcantara jatuh cinta dengan pekerja kilang rendah bernama Isabel Calcetas. Bapanya Don Romualdo Alcantara, menghalang Cesar berhubungan dengan Isabel dan sebaliknya memaksa dia untuk berkahwin dengan Eva

Eva seorang anak perempuan hartawan perbankan yang meminjamkan mereka wang untuk menyelamatkan Perbadanan Legacy daripada muflis. Tetapi Cesar bingung, dia amat cinta dengan Isabel. Cesar serius dengannya dan dia bersedia untuk berjuang untuk cinta mereka. 

Tetapi segalanya berubah apabila Eva memberitahu kepadanya bahawa dia hamil dan anak tersebut adalah anak Cesar. Sebenarnya, Eva hanya berpura-pura, kerana dia tidak boleh mengandung kerana masalah ovari. Bermulalah segala konflik dan kekejaman dalam drama ini.

#aku benci gila ngan Bernadette!! haha. 



8 comments :

nadia said...

Ada gak tgk kejap dulu..
tapi lepas tu tak minat bila tgk Josh ni mcm x setia je... hehe

Flower Haziqah said...

wa..untungla dapat tengo tv..crite filipine ke ne? anyways, saya dtg bertegur sapa, dh lama x jenguk..^^

najihahfara said...

kadang2 layan jugak cite ni. makin lama makin best

wana wazm said...

memang pun , best sgt. =)

wana wazm said...

haha , dia bukan tak setia. dia memang sayangkan natasha. =)

wana wazm said...

hehe , yup , cite filipina. okey , thanks. =)

Pesta ulang tahun said...

waaah artikelnya menarik sekali :D salam kenal yaaa

wana wazm said...

hehe , okey. salam kenal. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...