Wana Wonderland: Minyak Yuyi + Minyak Babi ??

Minyak Yuyi + Minyak Babi ??



p/s - sebagai langkah berjaga-jaga , elok lah tak perlu guna dah. keluarga aku pun dah kurang guna produk cina , sebab kita tak tahu kandungan sesuatu produk tu. sekarang ni , macam-macam dah barangan yang dicampurkan dengan b*b* tu. =')


6 comments :

Nieyxzha Hassan said...

Haritu dah kecoh pasal ni..kalau tak silap kak fieda ..ada tanye org cina psl minyak yuyi ni..dia ada 2 jenis..yg botold besar tu mmg de campor

MarnieyZ said...

haaaa? mcm mna minyak yuyi tu? tak tahu pun. google satgi.

Bahrain Ramlan said...

aku pun ada dengar ada orang cakap macam tu..kalo tak ada yuyi, nak guna apa?....kena sentiasa jaga2x..

Mime MF said...

yoshh betul ke?tgk ramai kwn yg guna myk ni..was-was..baik takyah guna..

Nao Mei said...

cik akak tak guna pun minyak tu...dah tahu cam nie...takut nak guna kan...huhu

Shakirah Rosli said...

laa baru tahu ..kena sebarkan ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...