Wana Wonderland: Contest Blog Superb

Contest Blog Superb


Kali ni aku nak join contest dari blog comel Anis. err , contest blog superb kot , blog aku superb ke ? ahaha. join jela , kita support sesama blogger yea. sape-sape nak join boleh klik SINI.

Mengenai Blog Ini ?
hm , okey. Actually , blog aku ni takde la special mana , dan takde la hebat mana kalau nak dibandngkan ngan blogger-blogger lain yang lagi hebat dari aku. hehe. =) Aku start berblog ni tahun lepas , bulan 6. maknanya tak sampai setahun pun lagi. but , aku memang dah jatuh cinta ngan dunia blogging ni. blogging is fun , kan ? blog aku ni banyak berkisarkan tentang isu-isu semasa , dunia hiburan dan kisah-kisah aku jugak. em , tu je kot. hehe

Senarai hadiah:

1.    T-shirt I love blogging/Special gift-pilih salah satu 1x win
2.    Tunggu keputusan dari pemenang tempat pertama 1x win
3.    Topup RM3 2x win
4.    Buku diari/buku cerita-pilih salah satu 1x win
5.    Bookmark/Sticker I love blogging-pilih salah satu 1x win
6.    Header/Banner blog 3x win
7.    Header cute 2x win
8.    Review blog 6x win
9.  Bracelet 1x win
10. Bloglist 20x win
11. Review blog 6x win

Due date : 25/ 6 / 2013


1 comment :

NinaAz said...

Yeah. Blogging is fun. Nina setuju tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...