Wana Wonderland: Alhamdulillah , Dapat Sambung Belajar Di UPSI!

Alhamdulillah , Dapat Sambung Belajar Di UPSI!


Alhamdulillah. kelmarin adalah hari yang bermakna bagi pelajar-pelajar lepasan STPM sebab dorang tahu kat mana dorang dapat sambung belajar. Tahniah! dan tak terkecuali jugak aku. Alhamdulillah , aku sangat-sangat bersyukur sebab aku dapat sambung belajar di U yang aku nak. u mana ? UPSI! hehe.



Tapi kos pengajian malaysia ?? Err , aku tahu memang agak susah , tapi tu tak akan mematahkan semangat aku sebab aku betul-betul nak berjaya. Actually , kos ni bukan kos pilihan aku , cg kaunseling yang rekomenkan. yelah , result pengajian am aku ok. try jela kan. kena usaha lebih.

Tahniah kepada kawan-kawan aku yang dah berjaya tu , yang tak berjaya jangan cepat putus asa tau. still boleh wat rayuan. insyaAllah , ada rezeki korang. =)

P/S - dalam kelas aku , seramai 6 orang dapat masuk UPSI. Tapi aku sorang je kos lain. uwaaa. =(

8 comments :

Mar Mansor said...

tahniahhh

Sally Samsaiman said...

congrats! :)

Adam Faiz said...

TAHNIAH AKAK ^^V

shazillahsani.com said...

tahniah dear...good luck..^^

Fatimah Nabila said...

tahniah, semoga enjoy dgn kehidupn sbgai studnt u..

nadia said...

Tahniah..
bakal gurulah ni kan..

Unknown said...

Tahniah dik :)

Athikah said...

Tahniah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...