Wana Wonderland: Alhamdulillah , Rezeki Menang Eyeshadow Gold Dari Kate!

Alhamdulillah , Rezeki Menang Eyeshadow Gold Dari Kate!


OMG! Excited sangat-sangat ni sebab aku baru je menang eyeshadow gold dari Kate! rasa macam nak melompat jea. muahaha. over kau. tapi serius , sape tak excited kan ? warna eyeshadow tu comel kot , gold. tambah-tambah pulak dari jenama terkenal , Kate!

Actually , aku menang hadiah ni dari ga yang dianjurkan oleh sis Nisa Kay yang omeyyy. =) saya peminat sis tau. GA dia simple , just answer satu soalan je. wahh , rugi tau sape tak join , jangan jelesss. heee.


soalan dan my answer. see ? simple kan.


boleh tengok senarai pemenang di SINI !


hadiahnya. cantikkan kilauan emasnye ? tak sabar nak pakai , mesti lepas ni aku jadi omey macam sis Nisa Kay! haha. berangan.





4 comments :

Ainim Rashihah said...

Tahniah ya. Nanti dah pakai silalah update gambar dalam blog ya

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM ! NAK JEMPUT AWAK KE GA SAYE http://komikfeeqry.blogspot.com/2013/07/giveaway-ramadhanraya-by-iman.html

hazanis said...

hehe tahniah.:)

Abam Kie said...

salam. jemputlah ke segmen GA saya. done follow here...tq.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...